Hollywood LOVES nep-cocktails - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Josephine As - WaarBenJij.nu Hollywood LOVES nep-cocktails - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Josephine As - WaarBenJij.nu

Hollywood LOVES nep-cocktails

Door: Josephine

Blijf op de hoogte en volg Josephine

06 December 2010 | Thailand, Krabi

(Heb al mijn foto’s gelukkig weer terug! Een computernerd in Bangkok heeft mijn usb-stick gered! Jeeee!!!)

Die dag weer een beetje hetzelfde verhaal, maar dan in een andere jurk en in een ander hotel :). Om 7.15 uur zat ik met mijn ‘man’ aan het zwembad nep-cocktails te drinken. Niet alle acteurs zaten in de scenes van die ochtend, maar dit keer was iedereen er wel. Buiten beeld lagen ze een beetje te badderen en soms doken ze ineens de bosjes in als de camera hun kant op kwam. Grappige taferelen en vooral leuk om straks de film te zien en precies te weten hoe, wat, wie & waar.

Die middag was er eindelijk een scene waar ze alle vier in zaten & kon ik mijn camera mee sneaken, omdat er weinig figuranten nodig waren. Hoe minder mensen op de set, hoe minder security. Van een afstandje heb ik behoorlijk wat foto’s gemaakt, niet allemaal even duidelijk, maar het gaat om het idee. Ik kan ze niet op het internet zetten, om een aantal redenen, maar jullie krijgen ze prive zeker te zien als ik terug ben! Heb er ook een stuk of 30 van m’n been gemaakt, iets te verborgen camera :).

De volgende dag hadden we vrij, heerlijk genikst en vooral een keer uitgeslapen! Die dag werd alles opgzet voor de bruiloftscene, zo uitgebreid dat het wel een echte bruiloft leek. Dag erna moesten we bruiloftskleding passen, kortom een echte vrouwendag en dat terwijl we misschien niet eens in beeld komen. De 2 dagen erna waren de opnames voor de bruiloft, heel vermoeiend, maar ook heel gezellig. Er waren die dagen heel veel figuranten, dus veel beveiliging, waardoor ik helaas geen foto’s heb kunnen maken. Maar het zag er schitterend uit, afwachten tot de film uitkomt…

Tijdens de lunch op de laatste dag had ik nog een leuk onderonsje met ‘Doug’ (die van de eerste dag). Ik liep een beetje verdwaasd rond, op zoek naar een plek om even m’n boek te lezen, pakt deze zeer knappe pigmee ineens m’n arm! Blijkbaar waren we hetzelfde (waanzinnige) boek aan het lezen, dus hebben we even onze meningen uitgewisseld (en helaas niet meer dan dat!) Toen ik wegliep kreeg ik nog een complimentje over m’n jurk :) dus mijn dag kon niet meer stuk! Mijn spraakvermogen verliet mij wel een beetje, dus na ‘thanks’ ben ik heel cool doorgelopen. Achteraf stom natuurlijk, ik had zijn date voor de premiere kunnen zijn! ;)

Goed, na al deze Hollywood belevenissen werden we in onze discobus (zie foto) teruggebracht naar Phuket. Van daaruit heb ik de volgende ochtend dan eindelijk de bus naar Noord-Thailand genomen om daar eens wat cultuur te gaan snuiven.

P.s. Ik zal deze week veel schrijven, dan weten jullie dat...

  • 06 December 2010 - 18:43

    Marcella:

    Wat fijn dat je foto's weer terug zijn! Ziet er allemaal weer goed uit! Ik zal al je verhalen van deze week volgende week lezen als ik terug ben uit the big apple :) Verheug me er nu al op (NY en je verhalen natuurlijk :)). X


  • 06 December 2010 - 20:58

    Charlotte:

    Leuk!! I'm loving jurk nr. 2 trouwens!!

    xx

  • 07 December 2010 - 14:59

    Nienke:

    Wat een gave foto's!! Goed om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt! Ik vertrek morgen naar Luang Prabang. Keep in touch! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Fien in Azië

Recente Reisverslagen:

22 December 2010

Slotakkoord: Masaaaaaaaaage & bleekcreme

21 December 2010

Kampot & Koh Kong

19 December 2010

Spanning & sensatie

17 December 2010

Andere wereld

13 December 2010

Hong Kong
Josephine

Actief sinds 27 Sept. 2010
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 24367

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2010 - 23 December 2010

Fien in Azië

Landen bezocht: