Cherating - Reisverslag uit Cherating, Maleisië van Josephine As - WaarBenJij.nu Cherating - Reisverslag uit Cherating, Maleisië van Josephine As - WaarBenJij.nu

Cherating

Door: Josephine

Blijf op de hoogte en volg Josephine

17 Oktober 2010 | Maleisië, Cherating

Hai, daar ben ik weer. Dit keer vanuit een hele leuke plek, Cherating. Kuantan was nogal deprimerend, ben snel weer verder gereisd. Hier in Cherating zit ik al een paar dagen om even te chillen, zoals jullie op de foto's kunnen zien :) Al dat groen is de tuin van de lodges. Heb hier een hele hoop gezellige mensen ontmoet, vooral Engelsen. En ook een half Engelse/half Maleisische jongen die hier al jaren woont. Kortom hij neemt ons overal mee naar toe, waardoor we de beste authentieke eettentjes en bars te zien krijgen.

Ik heb de laatste dagen niet veel gedaan behalve lezen en 's nachts vuurvliegjes bekeken op de rivier. Leek op een enorme kerstboom vol lichtjes die dan ineens op je af komen vliegen. Waande mij in een Harry Potterfilm.

Verder heb ik mijzelf inmiddels een heel leuk nieuw Nederlands vriendje aangemeten, die thuis is gebleven vanwege zijn werk. Hoe hij heet en wat hij doet weet ik nog niet, want niemand vraagt er hier naar, maar mijn BZN (boyfriend zonder naam) is ergens tussen de 28 en 38 jaar (afhankelijk van hoeveel indruk hij moet maken). De vraag: 'Where you boyfriend, no boyfriend???' kunnen we aan mijn vorige lijstje toevoegen. Om van het gezeur af te zijn heb ik er dus maar een genomen. En misschien, als het nodig is, zijn we binnenkort wel verloofd of getrouwd (een ring maakt toch meer indruk).

Ik ga nu voor een paar dagen de jungle in, daarna horen jullie snel weer van me!

Liefs Fien

  • 17 Oktober 2010 - 15:12

    Floor:

    Hoi jo
    leuk om van je te horen en om te horen dat je je goed vermaakt! Ik volg je op de voet. :-) verder had ik je nog een kaart gestuurd, maar go vertelde dat ie na je vertrek was aangekomen bij je thuis. Maar ik wilde je een goede reis wensen, maar dat is al goed begonnen zo te lezen! Heel veel plezier nog en geniet ervan! Dikke kus floor

  • 18 Oktober 2010 - 06:48

    Congrats!:

    Van harte met je voorgenomen huwelijk Jo'tje, ik weet een hele leuke en kordate ceremoniemeester ;-).
    Fijn om te lezen dat je op een mooie plek zit.
    Smak vanuit 't westen des Nederlands.
    Liefs Maran

  • 18 Oktober 2010 - 10:14

    Charlotte:

    Ik zou heel graag die BZN willen ontmoeten! ;) Misschien nog een leuke naam verzinnen? xx

  • 18 Oktober 2010 - 10:16

    Charlotte:

    Mooie foto's btw!! xx

  • 18 Oktober 2010 - 12:37

    Go:

    Jootje,

    Klinkt allemaal geweldig..en dat strand..zucht! Wacht maar..nu nog net zo wit...maar straks met kerst zijn we duo penotti :)

    Have fun in de jungle!

    Dikke kus

  • 18 Oktober 2010 - 17:00

    Anne:

    Het was even zoeken tussen mijn oude hotmail berichten maar ik heb je waarbenjij gevonden!

    Super om je verhalen en foto's te lezen/zien.
    Heb erg gelachen om je BZN.

    Have fun!
    XX

  • 18 Oktober 2010 - 19:08

    Gheza:

    Hi lieve Spinazia!
    Wat kan je toch heerlijk schrijven, echt hilarisch gewoon. Groot gelijk dat je een BZN hebt aangemeten. En ik hoop dat de oudjes het inmiddels fijn vinden dat je er bent ;-).
    Nou mop, heerlijk genieten en dikke kussen.

  • 18 Oktober 2010 - 19:15

    Gheza:

    Hi lieve Spinazia!
    Wat kan je toch heerlijk schrijven, echt hilarisch gewoon.
    Ben benieuwd naar je jungle-verhalen.
    Groot gelijk dat je een BZN hebt aangemeten. En ik hoop dat de oudjes het inmiddels fijn vinden dat je er bent ;-).
    Nou mop, heerlijk genieten en dikke kussen.

  • 18 Oktober 2010 - 22:08

    Pap:

    Haai liefie, loopt lekker zeg,wat n armoe daar.! Ben alleen op doorreis in Kualpr geweest,is de archit inderdaad mooi en spannend? lees t nog wel enne iemand van het ministerie van Buitenlandse Zaken shows u the way?? Enjoy en Take Care. LUV"u Smak X

  • 20 Oktober 2010 - 16:50

    Hester:

    Wat een heerlijke foto's Jo! Wat een andere wereld dan hier in Graz. Ik loop nu 3 daagjes mee in het ziekenhuis. Heel leuk om is in andere keuken mee te kijken en de mensen zijn heel aardig.

    Je BZN is van lang met donkere krullen. Geniet ervan.

    Geniet ervan Jootje
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Cherating

Fien in Azië

Recente Reisverslagen:

22 December 2010

Slotakkoord: Masaaaaaaaaage & bleekcreme

21 December 2010

Kampot & Koh Kong

19 December 2010

Spanning & sensatie

17 December 2010

Andere wereld

13 December 2010

Hong Kong
Josephine

Actief sinds 27 Sept. 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 24407

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2010 - 23 December 2010

Fien in Azië

Landen bezocht: