"Superstars they know my name" - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Josephine As - WaarBenJij.nu "Superstars they know my name" - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Josephine As - WaarBenJij.nu

"Superstars they know my name"

Door: Josephine

Blijf op de hoogte en volg Josephine

28 November 2010 | Thailand, Krabi

(Een man in een internetcafe heeft al mn foto's van de laatste maand van mn usb gewist, dus die heb ik niet meer, hopelijk ooit wel weer... iemand tips?)

In Ko Tao werd ik door een andere casting director gebeld, Justyna. Zij had mijn nummer van Sam en vroeg of ik figurant wilde zijn in The Hangover 2. Gezien deel 1 een van mijn favo films van dit moment is, was de beslissing snel gemaakt. Het enige probleem was dat ik van Ko Tao (oostkust) binnen 30 uur in Phuket (westkust) moest zijn. Van daaruit vertrok een bus naar Krabi waar een deel van de film opgenomen zou worden.

Van Ko Tao vertrok de boot pas om 15 uur de volgende dag, waardoor ik om 18 uur in Chumpon was. Van daar ging om 21 uur pas een nachtbus naar Phuket, waar ik om 4.30 uur aankwam. Precies op tijd, kon nog net douchen en meldde me precies om 7 uur bij onze 'tourbus'. Voor de film hadden ze 'Westerse' mensen nodig, omdat de scenes waar wij in zitten zich in hotels afspelen. En geen gewone hotels natuurlijk, maar super deluxe! En het is niet zo geloofwaardig als er alleen Thai aan het zwembad liggen. In Phuket wonen nogal wat Westerlingen, dus alle andere figuranten woonden daar, ik was de enige backpacker.

Na een busrit van 3 uur kwamen we aan bij het Sheraton Hotel in Krabi (http://www.starwoodhotels.com/sheraton/property/overview/index.html?propertyID=1438). Daar hebben we eigenlijk de hele dag kleding gepast. Wat een vervelende bijbaan heb ik toch gevonden! Ik kreeg 3 gave jurkjes aangemeten en aangetrokken (nee, je doet niks zelf). Ze waren allemaal nogal bloot, maar ja, this is f*cking Hollywood! Ergens in de middag kwamen de echte acteurs ook maar hun bed uitgerold om kleding te passen voor de zwembad en bruiloft scenes. Ja, echt een straf om naar Bradley Cooper te moeten kijken als hij zich omkleedt... Het leek echt een droom, vooral omdat ik enkele dagen daarvoor nog Wedding Crashers had zitten kijken met hem als enorme eikel. Niet voor te stellen dat ie 2 dagen later ineens binnenkomt slenteren in een vreselijk joggingpak en zich aan je voorstelt. Maar moet zeggen dat ze alle vier erg leuk zijn, ze maakten er een hele modeshow voor ons van!

De security was tijdens het hele gebeuren best scherp, waardoor het bijna onmogelijk was om foto's te maken. Maar met nog wat SBS in m'n bloed kwam de paparazzi journalist stiekem toch in me naar boven. Uit mijn heup heb ik wat kiekjes kunnen maken. Na het passen mochten we vrij onverwachts gewoon in het Sheraton inchecken op kosten van Hollywood. Relaxed!

De volgende dag hadden we vrij, althans we moesten 's avonds naar de vergaderzaal waar kapsels, make-up en sieraden enzo werden uitgeprobeerd. Wederom, voor elke vrouw echt een hel! ;) In de hoek zat de hele tijd een man te staren en aantekeningen te maken, heel irritant. De volgende dag kwam ik erachter dat het mister Todd Phillips himself was, de regisseur. Maar goed, toen de haarchick mijn outfit (en mijn karige bos haar) zag, besloot ze: That dress needs BIG hair! Een uur later waren 50 hair extensions een feit en had ik big hair. Voor het eerst in m'n leven! Toen nog geweldig, de eerste 5 nachten een hel, die kleredingen zaten strak! Inmiddels vind ik ze vet! Gelukkig, want ze blijven nog wat maandjes zitten.

De volgende ochtend werden we om 5.30 uur opgehaald, zaten we om 6.30 te ontbijten met rijst in het Phulay Ritz Carlton (http://reserve.ritzcarlton.com/phulay_bay/Overview.aspx). Om 7 uur was iedereen omgekleed & getut en werden we met golfkarretjes naar het zwembad gebracht (ja dat was echt te ver om te lopen). Om 9 uur hadden we er 1 scene op zitten, in die 2 uur heb ik 87 keer over een grasveld moeten lopen als achtergrond van een telefoongesprek van 'Doug'. En ik ben er (inmiddels) zeker van dat ik daarvan minimaal 80 keer oogcontact met hem heb gehad.(alhoewel, oogcontact... de blote jurk & de extensions deden natuurlijk ook hun werk:))

Later volgde nog een scene op een dak met het zwembad op de achtergrond, wat inhield dat wij daar gewoon moesten chillen & cocktails moesten drinken. Na met de hele cast geluncht te hebben, waren we klaar & werden we weer naar ons hotel gebracht. Tot de wekker om 4.30 uur de volgende ochtend weer ging natuurlijk.

  • 28 November 2010 - 16:38

    Joscha:

    bedankt voor je kaart! en ja, het sneeuwt hier (een klein beetje)

  • 28 November 2010 - 16:41

    Pap:

    Gaaf, Fien in de film! Laat die extensions nog even zitten, ik wil dat wel zien hoor. Pas op met foto's maken, weet je nog dat Wagijem,jij en ik bijna het Louvre uitgezet zijn omdat jij de Mona Lisa stond te fotograferen?!? Dikke Smak X

  • 28 November 2010 - 17:00

    Carry:

    Jootje! Thanks voor je kaartje, super leuk! Heb ik iets om je aan te herinneren als je beroemd bent haha!
    Echt cool jouw filmbelevenissen. Maken de reis nog net een stukje specialer!
    En om een beetje in de sfeer te komen ga ik vanavond nogmaals The Hangover I kijken!
    Dag liefie! Ik kijk uit naar Big Hair Jo!!!

  • 28 November 2010 - 17:27

    Crumbdough Byhand:

    I hope you are having an excellent time. I am sure you are making lots of friends and are enjoying your experience to the full! Hasta pronto guapa. Besos!

  • 28 November 2010 - 18:02

    Tessa:

    JO,
    Wat klinkt het naar daar zeg! Hier is het echt freeeeeezing koud... brr de eerste sneeuw is gevallen en het vriest. Dus jou verhalen klinken echt super gaaf. Ik wil ook je big hair zien dus hoop dat je nog fotos daarvan kunt maken en natuurlijk gaan we in NL samen naar de premiere van the Hangover deel 2 ;) xxx

  • 29 November 2010 - 09:12

    Sanne:

    Wat gaaf Jo! Hoe bizar dat je dit allemaal meemaakt!
    Over je foto's: heel kut heb ik al twee keer meegemaakt en ik ben bang dat er niets meer te doen is.... Kaartje is waarschijnlijk kapot... Voor de volgende keer: geef 'niet je kaartje af maar je fototoestel inclusief een snoertje, dat schijnt te helpen!X

  • 29 November 2010 - 12:27

    Nicole:

    Hahahaha daar moet je Josephine voor heten! Wat is dat toch met jou, dat je altijd in bizarre situaties terecht komt. Wel kut van je foto's.
    Maar die film, heeeeel cool!!!!! Die vroege ochtenden moet je over hebben om straks te spetteren op het doek.
    Shine, baby, shine! :D
    Kus

  • 29 November 2010 - 12:51

    Anouk:

    Haha...heerlijk zeg! Wat een avonturen, mag ik je manager worden? Je hebt t nu al een carrière in Hollywood, dat kan menig Hollands filmsterretje nog niet zeggen. Ik geloof in je phien..we gaan je groot maken :) haha..
    kussssskus

  • 29 November 2010 - 14:46

    Charlotte:

    Heel naar allemaal idd! Hier sneeuwt het op dit moment, dus geniet daar nog maar ff goed!

    En hou sowieso je extensions in tot begin februari, ik wil ze zien!

    xxxx

  • 02 December 2010 - 13:51

    Anne:

    Jeetje Jo, wat is het daar adembenemend mooi.
    En ik geloof dat er een meidenavond in het verschiet ligt, waar we met zijn allen de hangover gaan kijken ;)

  • 03 December 2010 - 14:33

    Nienke:

    joos! Wat een gaaf verhaal! Echt heel stoer, lekker kleding passen en figureren! Ik ben nu in Vang Vieng, aa het tuben, ook heel vervelend haha. ben hier al 6 dagen en ben bang dat ik niet meer weg kom! Dit is een absolute tip voor e volgende reis! Ik weetzeker: you will love it! Enjoy your trip! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Fien in Azië

Recente Reisverslagen:

22 December 2010

Slotakkoord: Masaaaaaaaaage & bleekcreme

21 December 2010

Kampot & Koh Kong

19 December 2010

Spanning & sensatie

17 December 2010

Andere wereld

13 December 2010

Hong Kong
Josephine

Actief sinds 27 Sept. 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 24362

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2010 - 23 December 2010

Fien in Azië

Landen bezocht: