Nog twee weken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josephine As - WaarBenJij.nu Nog twee weken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josephine As - WaarBenJij.nu

Nog twee weken...

Door: Josephine

Blijf op de hoogte en volg Josephine

27 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Over precies twee weken vertrek ik naar Azië!!! Ik heb er heel veel zin in en zal op deze site af en toe een update geven van mijn avonturen en foto's plaatsen :)

Liefs Josephine

  • 27 September 2010 - 12:18

    Floor:

    Jo ik mis je nu al :-)

  • 27 September 2010 - 20:07

    Sanne:

    Heb je nog iets nodig? Kunnen we nog iets voor je doen? Wil je dat ik je het scrypto mail? Zal ik mijn moeder je reisverslag doorsturen? Doe je voorzichtig? Niet met vreemde mannen meegaan hoor! Ook niet met vreemde vrouwen trouwens! Dat vindt Teuntje niet goed!

  • 27 September 2010 - 20:35

    Pap:

    We gaan eerst even een bulletje ophalen en dan aftoppen met n pilsie.
    En daarna hebben we t pas over skaip is haip. SMAK X

  • 27 September 2010 - 20:42

    Tessa:

    JOOOOOOOOOOOOO NEEEEEEEE
    Ik wil niet dat gaat schat! ;)Ben natuurlijk erg benieuwd naar je avonturen dus ga je zeker volgen! Nog even het amsterdamse nachtleven onveilig maken voordat je gaat?!xxx

  • 27 September 2010 - 21:12

    Josephine:

    @pap: Gaan we zeker doen!!!

    @Tes: heel graag nog een avondje stappen, 1/2/8/9 oktober, roept u maar :)

    @Sanne: als je moeder email heeft, graag haar emailadres toevoegen bij de 'blijf op de hoogte' rubriek. Anders wordt het uitprinten en opsturen! Zeg maar tegen Teuntje dat ik alleen met mezelf meega ;)

  • 28 September 2010 - 20:16

    Amie:

    Eindelijk je wereldreis. Ik wil alles horen! Leuk, leuk leuk. Met jouw instelling en openheid haal je er vast het onderste uit en zul je heel veel meemaken. WIL je graag nog even zien om je goede reis te wensen.
    dikke kuzz
    ook van Thomas en Mijntje

  • 01 Oktober 2010 - 07:43

    Go:

    ik sluit me graag aan bij Tessie; JOOOOOOOOOOOOO NEEEEEEE... bij wie moet ik dan thee in bed drinken en controleren of numbers wel op tijd begint :(

    dikke X

  • 04 Oktober 2010 - 21:03

    Hester:

    Jo!ik ga je niet meer zien voordat je weg gaat. Heel veel plezier! Pas goed op jezelf. Wordt vast een mooi avontuur. Ik stel mijn feestje uit tot jij terug bent!
    Kus

  • 10 Oktober 2010 - 10:40

    Christie:

    Lieve Fien,
    Pas goed op jezelf, en geniet ervan!!
    Zal zeker je site in de gaten houden!
    Dikke kussen, Christie en Co

  • 10 Oktober 2010 - 12:31

    Victoria:

    Lieve Jo,

    Ik ga je gezelligheid missen de komende weken, maar wens je onwijs veel plezier toe! Geniet ervan, ik ben erg benieuwd naar je verhalen en updates. Heel veel liefs Vic xxxxx

  • 12 Oktober 2010 - 10:04

    Joes:

    Lieve Jo,

    Heeeeeeel veel plezier. Gaaf dat je het nu 'toch echt' gaat doen!

    Jammer dat we elkaar niet meer heben gezien voor die tijd maar dat halen we wel weer in als je terug bent.

    Verheug me op je reisverhalen en fotootjes!

    Enjoyyy xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Fien in Azië

Recente Reisverslagen:

22 December 2010

Slotakkoord: Masaaaaaaaaage & bleekcreme

21 December 2010

Kampot & Koh Kong

19 December 2010

Spanning & sensatie

17 December 2010

Andere wereld

13 December 2010

Hong Kong
Josephine

Actief sinds 27 Sept. 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 24414

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2010 - 23 December 2010

Fien in Azië

Landen bezocht: